vitavingarblogg.blogg.se

Vita Vingar bloggar om andlighet inspiration och upplysning. www.vitavingar.se

Jag var död, och kom tillbaka till livet

Publicerad 2018-12-17 12:38:00 i Allmänt, andligt, hälsa,

 

Mitt mediala liv började redan som liten. Jag såg och kommunicerade med Andevärlden ofta och trodde att det var något som alla gjorde. Min mormor som använde örter och växter i det dagliga livet uppmuntrade mig att fortsätta ha kontakt med både Andevärlden och även Änglarna. Det blev en naturlig och självklar del av min vardag. Även användandet av örter och växter blev lika självklar.

När jag kom upp i tonåren blev det som för många tonåringar andra saker som tog min tid. Men när jag var 20 år råkade jag ut för en mycket svår olycka, den var så allvarlig att jag helt enkelt var över på andra sidan och gjorde mitt första besök där. Jag såg ovanifrån hur ambulanspersonalen kopplade bort alla livgivande försök och täckte över mig. Jag befann mig sedan i en ljus och varm värld, men nej jag var inte färdig med livet. Under en lång tid satt sedan en nunna vid min sjuksäng, hon berättade mycket om livet, värderingar, kärlek samt vikten av att vara ödmjuk inför livet.

När jag kopplades bort från sonden och gipset på ansiktet och äntligen vaknade upp efter att ha varit medvetslös en lång tid så frågade jag efter nunnan som setat vid min säng. Hon hade under den långa tiden blivit en stor trygghet för mig och ett fantastiskt stöd. Så självklart ville jag prata med henne. Men ingen visste vad jag pratade om, ingen hade sett någon nunna vid min säng.

Innan jag blev utskriven från sjukhuset och fick åka hem kom ambulanspersonalen som kört mig från olycksplatsen till sjukhuset på besök. Alla tre sa att det var ett mirakel att jag klarade mig, med de skador jag fått och det faktum att jag faktiskt varken andades eller att mitt hjärta slog, inga som helst livstecken. Därmed dödförklarade de mig. Men strax efter hade jag rört min vänstra hand och arm och de insåg att jag var tillbaka. De var alla tre chockade av händelsen.

Nunnan som varit hos mig under hela sjukhusvistelsen kom åter till mig efter en kort tid hemma. (Hon besöker mig fortfarande) Hon uppmanade mig att ta upp mina kontakter med Andevärlden och Änglarna igen för att kunna hjälpa och vägleda människor. Jag gjorde som hon bad mig om och har sedan dess gjort det. Jag skaffade också mina första Tarotkort och använder även de som komplement till kontakten med Andevärlden och Änglarna. Genom åren har jag fortsatt att utveckla det mediala både genom kontakterna med den världen, olika händelser samt  genom olika utbildningar.

Mika kod 45

Tel 0939-8998
www.vitavingar.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vita Vingar

Här bloggar vi alla som är med på Vita Vingar. Sveriges mest erfarna medium. Hos oss kan du får tips, råd, visdom och annat matnyttigt som alla delar med sig av. Det kan handla om Tarot, mediumskap, siande, änglar. andligt, personlig utveckling, lagen om attraktion etc Det vi vill med denna blogg är upplysning och vetskap om vad det innebär att jobba med medialitet och mediumskap. Vad vi har för erfarenheter och kunskaper. Vi vill gärna dela med oss här och hoppas på att detta ska väcka din nyfikenhet på ämnet och att även du ska kunna få mer personliga svar genom direktkontakt med någon av oss. Att det är viktigt med den personliga kontakten och att få svar på sin frågor. Här på bloggen är allt gratis. Vill du få mer personlig rådgivning och mediala svar är du välkommen ringa våra medium direkt. Allt finns på hemsidan www.vitavingar.se Välkomna dit.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela