vitavingarblogg.blogg.se

Vita Vingar bloggar om andlighet inspiration och upplysning. www.vitavingar.se

Hur det kan kännas

Publicerad 2018-12-15 14:23:00 i Allmänt,

 
 
Ibland får vi ta emot kritik, ord och elakheter helt utan att det finns något som helst fog för det. Det känns inuti hjärterötterna. Ibland så man tror att man går sönder, man känner maktlösheten, förtvivlan, allt bara rasar under fötterna, känslan av att inte förstå hur det kunde bli så. Varför händer det alltid mig? Vad har jag gjort för fel? Hur kunde det bli så här?

Först kommer ledsenheten, tårarna rinner och man känner en sådan vanmakt. Sen kommer ilskan över hur man blir behandlad så illa. Sen kommer alla frågor. Vem ger någon annan person rätten att med ord förgöra min självkänsla? Vem har rätt att med ord hota och nervärdera mig som person?
Känner ni igen den här situationen, alla har nog någon gång i sitt liv blivit så illa behandlad att det har kännts. En del lite mildare medans andra fått det kraftigare.

Jag tänker berätta lite om hur man kan göra när något sådant uppstår för det kan hända överallt. När jag blivit oskyldigt anklagad så infinner sig alla de känslor jag nyss beskrivit och alla frågor. När allt har lagt sig lite så börjar titta på den eller de som behandlat mig så. Vad kan ligga bakom? Först tittar jag på mig själv för att se om jag gjort något fel. Är det mitt eller deras/dennes problem? Jag har i många år tränat mig på att se personen som den person den är och att problemet är dennes och inte mitt. Problemet har jag lagt bakom personen för att bara kunna se personen som den är.

Naken och sårbar, rädd för att se sin egen delaktighet för att någonstans i sitt inre veta att ser de så måste de ta tag i sina egna bekymmer. Att livet kanske känns lättare för dem att få spy ur sig galla över någon annan. Egentligen så finns det bara en sak att göra och det är att skicka så mycket kärlek man bara kan. Kärlek är det enda som biter på elakheter, dumdristiga personer, hårda ord, ja listan kan göras lång. När vi sänder ut från vårat sanna hjärta all den kärlek som personen/personerna behöver så känns det mycket lättare.

För att vi blivit mötta på det sättet så innebär det inte att vi ska vara lika gemena tillbaka, vi sak aldrig sänka oss själva till deras nivå. Det är en underbar känsla som infinner sig i kroppen de här gångerna. Sitt gärna och meditera över hur glada ni blivit för att ha lyckats sända ut så mycket kärlek. Känn och lyssna för jag tror att ni kan höra änglakören som är så stolta och lyckliga över det mod vi visat genom att känna och sända kärlek.

Stina kod 22
Tel 0939-8998
www.vitavingar.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vita Vingar

Här bloggar vi alla som är med på Vita Vingar. Sveriges mest erfarna medium. Hos oss kan du får tips, råd, visdom och annat matnyttigt som alla delar med sig av. Det kan handla om Tarot, mediumskap, siande, änglar. andligt, personlig utveckling, lagen om attraktion etc Det vi vill med denna blogg är upplysning och vetskap om vad det innebär att jobba med medialitet och mediumskap. Vad vi har för erfarenheter och kunskaper. Vi vill gärna dela med oss här och hoppas på att detta ska väcka din nyfikenhet på ämnet och att även du ska kunna få mer personliga svar genom direktkontakt med någon av oss. Att det är viktigt med den personliga kontakten och att få svar på sin frågor. Här på bloggen är allt gratis. Vill du få mer personlig rådgivning och mediala svar är du välkommen ringa våra medium direkt. Allt finns på hemsidan www.vitavingar.se Välkomna dit.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela