vitavingarblogg.blogg.se

Vita Vingar bloggar om andlighet inspiration och upplysning. www.vitavingar.se

När jag mötte Aurora

Publicerad 2018-12-15 14:28:00 i Allmänt, andligt, hälsa,

 
Mitt första medvetande möte med ärkeängeln Aurora varpå en kurs i verdic art, vi fick i uppgift att måla en känsla. Det skulle bara komma färg och inte vara så tydligt vad det skulle föreställa. Jag stog vid staffliet med färger och penslar och funderade. Hittills har jag bara målat bilder som föreställde något, plötsligt börjar jag att måla.

När jag var klar så hade jag målat en ängel bakifrån i härligt lila klänning och fantastiska vingar, hon kommer med överflödets bägare som det bara går att hälla ur. Hon vill så gärna hjälpa till och berättar att hela universum är fylld med skatter till oss alla. Med skatter menar hon att det inte bara är pengar. Det kan lika gärna vara kärlek, hon vill att vi fylls av kärlek. Vidare berättar hon att när vi släpper in kärleken helt ärligt och sant i våra hjärtan så kommer bägaren att rinna över och universum vet vad just du behöver.

Så finurligt de ordnat allt för oss och vi är så tröga på att hämta ner det som är ämnat för oss. Känns lite som att vi har svårt för att tro att just jag är värd det. Så fylld dig med självkärlek och känn när bägaren rinner över på just dig.
Det var ett kort möte men som lämnade mycket eftertanke. Jag funderade länge och väl på hur och vad jag skulle behöva göra för min egen del. Det var svårt för mitt lilla ego ville fram med hela listor på allt jag skulle be om.

Till slut kom jag på att om jag verkligen försöker leva i kärlek, av kärlek så kanske helt förbehållslöst utan krav. Så att de såg mig och belönade mig ur bägaren. Jag har idag blivit belönad på många olika sätt, fått många nya insikter, lärt mig mycket både om mig själv och andra, att inte ta någon för given. Jag har fått en massa kärlek från andra som i sin tur hjälper mig att se på mig själv på ett nytt sätt.
 
Varma hälsningar
 
Stina kod: 22
Tel 0939-8998
www.vitavingar.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vita Vingar

Här bloggar vi alla som är med på Vita Vingar. Sveriges mest erfarna medium. Hos oss kan du får tips, råd, visdom och annat matnyttigt som alla delar med sig av. Det kan handla om Tarot, mediumskap, siande, änglar. andligt, personlig utveckling, lagen om attraktion etc Det vi vill med denna blogg är upplysning och vetskap om vad det innebär att jobba med medialitet och mediumskap. Vad vi har för erfarenheter och kunskaper. Vi vill gärna dela med oss här och hoppas på att detta ska väcka din nyfikenhet på ämnet och att även du ska kunna få mer personliga svar genom direktkontakt med någon av oss. Att det är viktigt med den personliga kontakten och att få svar på sin frågor. Här på bloggen är allt gratis. Vill du få mer personlig rådgivning och mediala svar är du välkommen ringa våra medium direkt. Allt finns på hemsidan www.vitavingar.se Välkomna dit.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela