vitavingarblogg.blogg.se

Vita Vingar bloggar om andlighet inspiration och upplysning. www.vitavingar.se

Guider i Andevärlden

Publicerad 2019-01-03 14:00:00 i Allmänt, andligt, hälsa,

 

Vi har alla våra egna Guider i Andevärlden. Redan innan vi föds har vi en förutbestämd Livsguide som följer oss genom livet. Så har vi även Guider som kommer till oss under en viss tid för att hjälpa oss genom olika händelser i livet.

Det svåra är såklart att verkligen våga lita på vad vår Andliga Guide visar oss. Vi människor har ju som bekant förmågan att ofta tänka alldeles för mycket. Vi vill gärna tro att vi vet hur saker och ting ska ske och utvecklas, hur vi förhålla oss till det som sker.

Men om vi lyssnar till det våra Andliga Guider förmedlar kommer vi att upptäcka att det faktiskt blir lättare. Det blir kanske inte som vi själva trott direkt, men livet är ett långt lärande och våra Andliga Guider vet vad som är bäst för oss och hur vi ska kunna utvecklas bäst som människor.

Mitt första möte med min Andliga Livsguide var inte alls som man skulle kunna tro, inte heller ser han ut som jag hade förväntat mig.

Jag hade under en lång tid av olika jobbiga händelser börjat ge upp. Jag kände inget hopp inför framtiden, det såg snarare svart och hopplöst ut. Som alltid låg jag och grubblade över allt hela nätterna, jag sov korta stunder och kunde heller inte äta. Jag hade varken ork, motivation eller lust med något. De negativa tankarna tog över.

Så en natt när jag gick ut i köket för att dricka vatten känner jag en hand på min axel, det kändes varmt och behagligt. När jag vänder mig om för att se vem det var ser jag ett ansikte jag inte sett tidigare. Snabbt sa han "bli inte rädd, jag är här för att hjälpa dig."

Han berättade att han alltid funnits vid min sida och att han alltid kommer att vara där. Men han sa också att vi människor har så mycket att lära så vi får helt enkelt lära oss den svåra vägen. Dvs genom olika händelser i livet. Det är inte lätt att vara människa, men vi behöver gå igenom olika händelser för att utvecklas och slutligen nå det mål som är förutbestämt för oss.

Våra Andliga Guider är högst personliga och inga man delar med någon annan. Hur han eller hon ser ut tycker jag också är något som är personligt. Det är inget någon annan behöver veta. Det viktiga är att man själv vet vem det är och att hjälpen finns där. Det svåraste är som sagt att faktiskt inse att vissa saker måste vi gå igenom. När vi väljer att lyssna till de råd vi får av våra Andliga Guider går livet lättare på sikt. Vi behöver bara öppna upp för den världen. Alla har dock inte den förmågan och det är då man har möjligheten att ta hjälp av ett Medium som har förmågan att förmedla vad de Andliga Guiderna kan ha för Budskap.

Mika kod 45
0939-8998
www.vitavingar.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vita Vingar

Här bloggar vi alla som är med på Vita Vingar. Sveriges mest erfarna medium. Hos oss kan du får tips, råd, visdom och annat matnyttigt som alla delar med sig av. Det kan handla om Tarot, mediumskap, siande, änglar. andligt, personlig utveckling, lagen om attraktion etc Det vi vill med denna blogg är upplysning och vetskap om vad det innebär att jobba med medialitet och mediumskap. Vad vi har för erfarenheter och kunskaper. Vi vill gärna dela med oss här och hoppas på att detta ska väcka din nyfikenhet på ämnet och att även du ska kunna få mer personliga svar genom direktkontakt med någon av oss. Att det är viktigt med den personliga kontakten och att få svar på sin frågor. Här på bloggen är allt gratis. Vill du få mer personlig rådgivning och mediala svar är du välkommen ringa våra medium direkt. Allt finns på hemsidan www.vitavingar.se Välkomna dit.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela