vitavingarblogg.blogg.se

Vita Vingar bloggar om andlighet inspiration och upplysning. www.vitavingar.se

En underbar känsla

Publicerad 2018-12-15 14:36:00 i Allmänt, andligt, hälsa,

 


Vill bara berätta om hur fantastiskt livet kan kännas när man känner sig nöjd med sig själv. Nu är det mera vanligt att vi faktiskt får känna saker om oss själva utan att bli kallade egoister. Ett sunt synsätt på sig själv där man visar stor ödmjukhet till allt som finns omkring oss. Jag tackar änglarna varje dag för allt de visar mig, för allt jag tillsammans med dem får uppleva och vara med om. De finns alltid hos oss och vill inget hellre än att hjälpa oss. Vi måste bara lära oss att be om det, framför allt lära oss att lyssna.

Förr så ropade jag efter dem när jag fick panik, blev deppig, när allt gick emot mig. Aldrig annars. Nu ber jag om hjälp när jag ska ta små eller stora beslut, de är mina smakråd inför alla olika val jag har och gör i vardagen. När de kommer så infinner sig ett sådant stort lugn inom mig får en slags lyckokänsla som är obeskrivbar. Ibland kan jag känna deras mjuka härliga änglavingar omkring mig. Att bara få ha vetskapen om att de finns så har min rädsla för allt som jag tyckte var obehagligt eller rädd för nästintill försvunnit. Jag är inte ensam längre. Önskar bara att jag hade förstått långt tidigare vilka underbara hjälpare jag haft omkring mig hela tiden. Men i mitt uppstressade liv fanns det inte tid till eftertanke eller att stanna upp och lyssna, verkligen att lyssna.

Jag bara körde på tills de bromsade mig med olika kroppsliga symptom så jag var tvungen att stanna upp. Idag försöker jag att se på alla med stor ödmjukhet och stort hjärta. Tittar på mig själv med kärlek ifrån mitt sanna hjärta. Jag ljuger om jag säger att det går bra varje dag, ibland faller jag tillbaka till gamla invanda mönster. Då brukar jag skicka iväg den dagen, mig själv och känslorna jag haft i en rosa ballong fylld med kärlek. Prova gärna det och känn in den känslan den är UNDERBAR.

Mycket värme och kärlek till er alla
Stina kod 22
Tel 0939-8998
www.vitavingar.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vita Vingar

Här bloggar vi alla som är med på Vita Vingar. Sveriges mest erfarna medium. Hos oss kan du får tips, råd, visdom och annat matnyttigt som alla delar med sig av. Det kan handla om Tarot, mediumskap, siande, änglar. andligt, personlig utveckling, lagen om attraktion etc Det vi vill med denna blogg är upplysning och vetskap om vad det innebär att jobba med medialitet och mediumskap. Vad vi har för erfarenheter och kunskaper. Vi vill gärna dela med oss här och hoppas på att detta ska väcka din nyfikenhet på ämnet och att även du ska kunna få mer personliga svar genom direktkontakt med någon av oss. Att det är viktigt med den personliga kontakten och att få svar på sin frågor. Här på bloggen är allt gratis. Vill du få mer personlig rådgivning och mediala svar är du välkommen ringa våra medium direkt. Allt finns på hemsidan www.vitavingar.se Välkomna dit.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela